Opisy misji dla jednego gracza

1. Łajba Armageddon

 Na początku zbuduj most z belek, który ułatwi Ci dostanie się do pierwszego zasobnika. Znajdziesz w nim Niską Grawitację, dzięki której zdobędziesz drugi zasobnik, a w nim Plecak Odrzutowy. Teraz tylko poleć po trzecią skrzynkę. Będzie w niej Teleport. Użyj go, aby dostać się do ostniego zasobnika.


2. Wredny Imigrant

 W misji tej należy kopać się tak, aby tracić tylko jeden Młot Pneumatyczny na dostanie się do zasobnika. Obojętne jest z której strony zaczniemy się przebijać. W przedostatniej dziurze detonujemy minę, żeby zejść w dół. Jeszcze tylko jeden raz używamy Młota i zbieramy ostatnią skrzynkę. Wroga wrzucamy go do wody przy pomocy Pałki.


3. Obcy Żagiel

Ta misja to typowy Deathmatch. Trzech naszych robaków i troje nieprzyjaciół. Warto zbierać zasobniki i używać Bazooki oraz Granatów. Zwłaszcza, że mamy nieskończoną ilość tych broni.


4. Ostrzał

W tej misji wystarczy uzupełnić działo odpowiednią liczbą pocisków (min), zbierając zasobniki z energią. Aby trafić pierwszego Wartownika weź 6 zasobników i wystrzel salwę z działa. Drugiego wroga trawisz zbierając 7 zasobników, a ostatniego dzięki zebraniu 8 zasobników. Warto też na wszelki wypadek ustawić belkę w taki sposób, aby nasz robak nie wyleciał z pokładu podczas strzału.


5. Miny z nieba! Alleluja!

 Przy użyciu Plecaka Odrzutowego leć na drugą wyspę, aby wziąć zasobnik (uważaj na miny). Teraz nie schodząc z plecaka podrzuć minę pierwszemu robakowi (wybierz ją z menu uzbrojenia i wciśnij ENTER). W identyczny sposób pozbądź się drugiego Wormsa. Uważaj tylko, abyś sam nie wpadł do wody.


15. Zamknięty zamek

Misja ta jest niezbyt trudna. Po pierwsze musimy dolecieć za pomocą plecaka odrzutowego na najwyższą wieżę pierwszego zamku. Po drugie należy za pomocą spadochronu dostać się na dół pomiędzy dwa zamki. Następnie stawiamy dwie belki, które pomogą nam w dotarciu na drugi zamek. Używamy Niskiej Grawitacji, skaczemy po belkach, przeskakujemy ponad miną i zbieramy zasobnik. Teraz już tylko za pomocą liny dostajemy się na ostatnią wieżę i używamy Bungee, aby wziąć skrzynkę z Armageddonem. Okopujemy się dość dobrze używając palnika i wykorzystujemy Armageddon, aby pozbyć się wrogich robali.


16. Robal książkowy

Zbieramy dwa zasobniki, i staramy dostać się do nieprzyjaciela. Miej więcej w połowie drogi blokujemy przeciwnika za pomocą belki, tak aby nie mógł nic rzucić. Teraz wystarczy tylko dojść do niego i szturchnięciem wtrącić go do wody.


17. Kłopoty ze Spadochronem

Aby przejść tą misję musisz dokładnie kierować się moimi wskazówkami. Najpierw wybieramy spadochron (F8) i podchodzimy do skrzynki (nie wolno jej teraz wziąć). Teraz wykonujemy salto w tył (2x BACKSPACE), i gdy Worms jest na maksymalnej wysokości otwieramy spadochron. Kierujemy lotem tak, aby wziąć wszystkie zasobniki (trzymając strzałkę w lewo) oraz bezpiecznie wylądować na wyspie. Cel niszczymy Toporem. Uwaga ! Liczy się każda sekunda.


18. Między biegunami

W tym przypadku musisz się wykazać wyczuciem czasu i refleksem, aby odpowiednio przeskakiwać z platformy na platformę i unikać wybuchów. Warto także wiedzieć, iż miny (na ogół) nie dosięgną Cię, jeśli będziesz znajdował się na krańcu platformy. Po dotarciu do zasobnika dostajesz Ognistą Pięść. Użyj jej na przeciwniku i wtrąć go do wody. W razie problemów z przejściem tej misji, dostaniesz pomoc w postaci Szybkiego Chodzenia.


19. Wyspiarskie wybryki

 Najpierw użyj Plecaka Odrzutowego, aby dostać się robakiem (1) po pierwszą skrzynkę. W następnej turze ruchów drugi Worms (2) powinien zestrzelić zasobnik znajdujący się na drzewie przy pomocy pistoletu z celownikiem. Robak (1) otrzymuje Niską Grawitację, dzięki której może dostać się w podskokach do kolejnej skrzynki. Minę, która blokuję drogę, pozbądź się celnym strzałem z łuku. Następnie użyj ponownie Niskiej Grawitacji, aby zebrać dwie skrzynki. Do ostatniej dostaniesz się przy pomocy belki (użyj jej, żeby ominąć miny) i spadochronu. Wtedy to pojawi się ostateczny zasobnik, który niszczymy robakiem (2) .


20. Berliński szef

Na początku weź zasobnik z Plecakiem Odrzutowym. Następnie przekop się przez latarnię, zniszcz cel przy pomocy pistoletu, zbierz skrzynkę i dojdź do pierwszej wieży obserwacyjnej. Zrób tunel pod nią i drutem kolczastym. Na drugą wieżę oraz latarnię dostaniesz się stawiając most z belek. Teraz już tylko użyj plecaka, zleć na dół, weź skrzynkę i pozbądź się wrogiego naukowca.


21. Wiatr się wzmaga

 Weź skrzynkę i dostań się na szczyt pierwszego wiatraku. Tu ustaw spadochron, wykonaj salto w tył (2x BACKSPACE), a gdy Worms będzie na maksymalnej wysokości, wciśnij SPACJĘ. Otworzy się spadochron. Doleć na nim do drugiego wiatraku. Teraz postaraj się dopełzać, tracąc jak najmniej życia, do ostatniego budynku. Użyj palnika, aby wykonać tunel. Nieprzyjaciela zrzuć do morza przy pomocy Uzi.

 

Na razie tyle, ale może bedzie więcej. Ślijcie mi opisy brakujących misji, a zamieszcze je na stronce.

 

Menu

Strona główna

Opis gry

Jak robić własne plansze

Jak robić własne groby

Jak robić własne flagi

Download

Opisy styli

Opisy misji dla jednego gracza

Księga gości

Linki

 

 

Kontakt

GG

E-Mail

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright (C) 2006 by texas.ranger@gazeta.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.